En son konular
» Merhaba tekrar :)
Ptsi Haz. 08, 2015 9:23 pm tarafından PaperDragon

» Gaziantep'ten selamlar
Ptsi Haz. 08, 2015 8:52 pm tarafından PaperDragon

» Caput Algol sabit yıldızı
Ptsi Mayıs 18, 2015 11:25 am tarafından Uranus

»  Nazım Hikmet
Ptsi Mayıs 18, 2015 4:57 am tarafından Uranus

» Progres Asc
Ptsi Mayıs 18, 2015 4:56 am tarafından Uranus

» Stelyum
Ptsi Mayıs 18, 2015 4:55 am tarafından Uranus

» ben geldimm
Ptsi Mayıs 18, 2015 4:52 am tarafından Uranus

» SES ??
Ptsi Mayıs 18, 2015 4:51 am tarafından Uranus

» KARŞILIKLI AĞIRLAMA (MUTUAL RECEPTİON)
C.tesi Ara. 20, 2014 10:35 pm tarafından sinan1399

Anket

Bucunuz Hangisi

9% 9% [ 402 ]
8% 8% [ 376 ]
8% 8% [ 370 ]
9% 9% [ 439 ]
9% 9% [ 410 ]
8% 8% [ 391 ]
9% 9% [ 409 ]
9% 9% [ 414 ]
7% 7% [ 347 ]
7% 7% [ 318 ]
9% 9% [ 415 ]
9% 9% [ 427 ]

Toplam Oylar : 4718

Arama
 
 

Sonuç :
 


Rechercher çıkıntı araştırma

Kasım 2017
PtsiSalıÇarş.Perş.CumaC.tesiPaz
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

Takvim Takvim

.
.

selamun aleyküm...

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

selamun aleyküm...

Mesaj tarafından ali Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:05 am

arkadaşlar herkese hayırlı forumlar dilerim...

selam ve dua ile...
avatar
ali
Astro Özel Üye
Astro Özel Üye

Erkek
Koç Yılan
Mesaj Sayısı : 518
Yaş : 52
Nerden : tr
Kayıt tarihi : 31/03/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Misafir Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:07 am

V.a.s Abi Hoşgeldin sefa geldin hayırlı uğurlu olsun cümlemize amin. Smile

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından ali Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:12 am

vay...Smile sealim...hoş buldum... hayr dileyen hayr bulur...inş hayr bulalım hep beraber...

siteyi keşfetmeye çalışıyorum ama sanırım çok karıştırmışsın! başını bulamadım!!! daha...Smile bir ucundan tutarsam kork artık benden....Smile))

____ASTROFLAME____________________________
Bu dünyada CENNET te yaşayacağız diye değil...
Yaşadığımız yeri CENNET yapmak üzere gönderildik...
avatar
ali
Astro Özel Üye
Astro Özel Üye

Erkek
Koç Yılan
Mesaj Sayısı : 518
Yaş : 52
Nerden : tr
Kayıt tarihi : 31/03/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Misafir Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:16 am

Smile inş. abi hayırlar olsun.Valla abi siteyi tam olarak ben kurgulamadım ben az uz yazı yazıyorum özgün fikirler veya yabancı kaynakları açıklamaya çalısıyorum diğer kategorileri sevgili arkadaslarım hazırlamıslar koymuslar onların takdiri yani, bir şekilde sen bir uçtan tutarsın eminim yolu Smile senin bu işlerde zaten merakın belli daha iyi olacagına ben inanıyorum her şekilde burdanda fayda göreceksindir inş. Smile

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Uranus Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:17 am

Siz bir birinüzü taniyirsunuz galiba sanursam Rolling Eyes scratch

____ASTROFLAME____________________________
Özlem bence ne bir şeye duyulan hasret, nede ulu arzulayış
O bence içten içe aglayış yada senden ayrı yaşayış
avatar
Uranus
YÖNETİM
YÖNETİM

Kadın
Kova Sıçan
Mesaj Sayısı : 2826
Yaş : 32
Nerden : Azerbeycan-Bakü
İş/Hobiler : Astroloji, spor
Lakap : Bayan Mistik
Kayıt tarihi : 24/12/08

http://astroflame.forumotion.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Misafir Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:25 am

Uranus demiş ki:Siz bir birinüzü taniyirsunuz galiba sanursam Rolling Eyes scratch

Evet tanısıyoruz eskiden beri Smile benimle aynı doğum gününe sahip değerli bir abimdir kendisi.Smile Burayı tavsiye ettim arada bir bakın astro bilgiler vardır okursun seninde fikirlerinden fayda görürüz inş. abi dedim o da sağolsun gelmiş üye olmuş işte gerisini ona sor artık Very Happy

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Uranus Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:27 am

oş geldin agabey Smile.....
Çok memnun oldum sizi sitemizde görmekten dolayı....koç burçlarını severim benimda marsım venüsüm koç burcunda vuslata ermişler Very Happy.....
Güzel paylaşımlar dilegiyle...
Sevgiyle kalın...

Yav selas benim yazılarım hep uzak ülkelere mektub gibi oluyo ya Sad Smile

____ASTROFLAME____________________________
Özlem bence ne bir şeye duyulan hasret, nede ulu arzulayış
O bence içten içe aglayış yada senden ayrı yaşayış
avatar
Uranus
YÖNETİM
YÖNETİM

Kadın
Kova Sıçan
Mesaj Sayısı : 2826
Yaş : 32
Nerden : Azerbeycan-Bakü
İş/Hobiler : Astroloji, spor
Lakap : Bayan Mistik
Kayıt tarihi : 24/12/08

http://astroflame.forumotion.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Misafir Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:30 am

harbi haa sen niye dokunaklı yazıyon msjları Very Happy ilahi dramatik incik Smile

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Uranus Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:31 am

Seals demiş ki:harbi haa sen niye dokunaklı yazıyon msjları Very Happy ilahi dramatik incik Smile

Bilmiyom vallaha bi kaç gün daha geç dogsaydım keşke...İçimdeki ay aslanına lanet olsun Smile....oysa ben bir kovayım.. Laughing

____ASTROFLAME____________________________
Özlem bence ne bir şeye duyulan hasret, nede ulu arzulayış
O bence içten içe aglayış yada senden ayrı yaşayış
avatar
Uranus
YÖNETİM
YÖNETİM

Kadın
Kova Sıçan
Mesaj Sayısı : 2826
Yaş : 32
Nerden : Azerbeycan-Bakü
İş/Hobiler : Astroloji, spor
Lakap : Bayan Mistik
Kayıt tarihi : 24/12/08

http://astroflame.forumotion.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Uranus Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:34 am

Uranus demiş ki:oş geldin agabey Smile.....
Çok memnun oldum sizi sitemizde görmekten dolayı....koç burçlarını severim benimda marsım venüsüm koç burcunda vuslata ermişler Very Happy.....
Güzel paylaşımlar dilegiyle...
Sevgiyle kalın...

Yav selas benim yazılarım hep uzak ülkelere mektub gibi oluyo ya Sad Smile


Kova gibi yazalım diyorum bu yazıyı bide Smile...

Hoş geldiniz Ali bey!!!!
Memnun oldum sizi sitemizden görmekten dolayı....
Koç burçlarını severim, benimde venüs ve mars gezegenim bu öncü burçta conjuction yapmışlar....
Şimdi şöyle anlatiim...sealsın dedigine göre venüsüm acele etmiş koça geçmiş oysa normalde balıkta olması gerekiyormuşşş....Bu kadar teferrüat yeter...benim venüsüm ve marsım sizi baglamazki...çok umurunuzdamı...tabiki dünyada herkes bir birinden bagımsızdır....o yüzden kendimi anlatmamın bi anlamı yoktur...
Güzel entry ler dilegiyle Smile

Bu da çok dingilce oldu seals ya Smile

____ASTROFLAME____________________________
Özlem bence ne bir şeye duyulan hasret, nede ulu arzulayış
O bence içten içe aglayış yada senden ayrı yaşayış
avatar
Uranus
YÖNETİM
YÖNETİM

Kadın
Kova Sıçan
Mesaj Sayısı : 2826
Yaş : 32
Nerden : Azerbeycan-Bakü
İş/Hobiler : Astroloji, spor
Lakap : Bayan Mistik
Kayıt tarihi : 24/12/08

http://astroflame.forumotion.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Misafir Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:35 am

Uranus demiş ki:
Seals demiş ki:harbi haa sen niye dokunaklı yazıyon msjları Very Happy ilahi dramatik incik Smile

Bilmiyom vallaha bi kaç gün daha geç dogsaydım keşke...İçimdeki ay aslanına lanet olsun Smile....oysa ben bir kovayım.. Laughing

El arar bulamaz sen bulmuşsun bunuyon haaa (tipe baak)

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Misafir Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:36 am

Uranus demiş ki:
Uranus demiş ki:oş geldin agabey Smile.....
Çok memnun oldum sizi sitemizde görmekten dolayı....koç burçlarını severim benimda marsım venüsüm koç burcunda vuslata ermişler Very Happy.....
Güzel paylaşımlar dilegiyle...
Sevgiyle kalın...

Yav selas benim yazılarım hep uzak ülkelere mektub gibi oluyo ya Sad Smile


Kova gibi yazalım diyorum bu yazıyı bide Smile...

Hoş geldiniz Ali bey!!!!
Memnun oldum sizi sitemizden görmekten dolayı....
Koç burçlarını severim, benimde venüs ve mars gezegenim bu öncü burçta conjuction yapmışlar....
Şimdi şöyle anlatiim...sealsın dedigine göre venüsüm acele etmiş koça geçmiş oysa normalde balıkta olması gerekiyormuşşş....Bu kadar teferrüat yeter...benim venüsüm ve marsım sizi baglamazki...çok umurunuzdamı...tabiki dünyada herkes bir birinden bagımsızdır....o yüzden kendimi anlatmamın bi anlamı yoktur...
Güzel entry ler dilegiyle Smile

Bu da çok dingilce oldu seals ya Smile


Hobaaa böylede yazılmaz amma tabi ki dimi ama

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Uranus Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:37 am

Seals demiş ki:
Uranus demiş ki:
Seals demiş ki:harbi haa sen niye dokunaklı yazıyon msjları Very Happy ilahi dramatik incik Smile

Bilmiyom vallaha bi kaç gün daha geç dogsaydım keşke...İçimdeki ay aslanına lanet olsun Smile....oysa ben bir kovayım.. Laughing

El arar bulamaz sen bulmuşsun bunuyon haaa (tipe baak)


Allah aşkına neyini bulmuşum güneş kova ay aslan olmak kolaymı sence...nasıl zor bi durum bi bilsen....ah ragıbım ah...

____ASTROFLAME____________________________
Özlem bence ne bir şeye duyulan hasret, nede ulu arzulayış
O bence içten içe aglayış yada senden ayrı yaşayış
avatar
Uranus
YÖNETİM
YÖNETİM

Kadın
Kova Sıçan
Mesaj Sayısı : 2826
Yaş : 32
Nerden : Azerbeycan-Bakü
İş/Hobiler : Astroloji, spor
Lakap : Bayan Mistik
Kayıt tarihi : 24/12/08

http://astroflame.forumotion.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Misafir Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:40 am

Uranus demiş ki:
Seals demiş ki:
Uranus demiş ki:
Seals demiş ki:harbi haa sen niye dokunaklı yazıyon msjları Very Happy ilahi dramatik incik Smile

Bilmiyom vallaha bi kaç gün daha geç dogsaydım keşke...İçimdeki ay aslanına lanet olsun Smile....oysa ben bir kovayım.. Laughing

El arar bulamaz sen bulmuşsun bunuyon haaa (tipe baak)


Allah aşkına neyini bulmuşum güneş kova ay aslan olmak kolaymı sence...nasıl zor bi durum bi bilsen....ah ragıbım ah...

Şaka bir yana Dogrudur haklısın çelişki olusturuyor en başta,neyse şimdi biz burdan toz olalım ali dayı'nın alalade bir s.a sayfasını kuşattık gidip gevezelik kısmına yazalım burayı doldurmayalım ok Very Happy

Misafir
Misafir


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Uranus Bir Perş. Nis. 01, 2010 9:44 am

Seals demiş ki:
Uranus demiş ki:
Seals demiş ki:
Uranus demiş ki:
Seals demiş ki:harbi haa sen niye dokunaklı yazıyon msjları Very Happy ilahi dramatik incik Smile

Bilmiyom vallaha bi kaç gün daha geç dogsaydım keşke...İçimdeki ay aslanına lanet olsun Smile....oysa ben bir kovayım.. Laughing

El arar bulamaz sen bulmuşsun bunuyon haaa (tipe baak)


Allah aşkına neyini bulmuşum güneş kova ay aslan olmak kolaymı sence...nasıl zor bi durum bi bilsen....ah ragıbım ah...


Hea, Ali abi klavyeye yakıaşıyo yazacak bakıyo seals... yine yazacak bakıyo uranus...sonda bi şey diyecek ama ne Smile....demem burda.

Şaka bir yana Dogrudur haklısın çelişki olusturuyor en başta,neyse şimdi biz burdan toz olalım ali dayı'nın alalade bir s.a sayfasını kuşattık gidip gevezelik kısmına yazalım burayı doldurmayalım ok Very Happy

____ASTROFLAME____________________________
Özlem bence ne bir şeye duyulan hasret, nede ulu arzulayış
O bence içten içe aglayış yada senden ayrı yaşayış
avatar
Uranus
YÖNETİM
YÖNETİM

Kadın
Kova Sıçan
Mesaj Sayısı : 2826
Yaş : 32
Nerden : Azerbeycan-Bakü
İş/Hobiler : Astroloji, spor
Lakap : Bayan Mistik
Kayıt tarihi : 24/12/08

http://astroflame.forumotion.com

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından ali Bir Perş. Nis. 01, 2010 2:30 pm

o ona demiş, bu buna...ne demiş, kim demiş, herşey karışmış..Smile neyse ewet bende geldim denizi bulandırmaya...bakalım kim durduracak haydi hayırlısı kolay gelsin her kese..Smile))

____ASTROFLAME____________________________
Bu dünyada CENNET te yaşayacağız diye değil...
Yaşadığımız yeri CENNET yapmak üzere gönderildik...
avatar
ali
Astro Özel Üye
Astro Özel Üye

Erkek
Koç Yılan
Mesaj Sayısı : 518
Yaş : 52
Nerden : tr
Kayıt tarihi : 31/03/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Paper Dragon Bir Perş. Nis. 01, 2010 5:18 pm

Hoş geldiniz tekrar.
avatar
Paper Dragon
YÖNETİM
YÖNETİM

Erkek
Oğlak Horoz
Mesaj Sayısı : 978
Yaş : 35
Nerden : Ank-En-Aton
İş/Hobiler : -
Lakap : Ho Ho Ho Nail Baba :)
Kayıt tarihi : 20/02/10

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından ali Bir Perş. Nis. 01, 2010 8:12 pm

tşkler arkadaşlar...güzel paylaşımlar....

____ASTROFLAME____________________________
Bu dünyada CENNET te yaşayacağız diye değil...
Yaşadığımız yeri CENNET yapmak üzere gönderildik...
avatar
ali
Astro Özel Üye
Astro Özel Üye

Erkek
Koç Yılan
Mesaj Sayısı : 518
Yaş : 52
Nerden : tr
Kayıt tarihi : 31/03/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: selamun aleyküm...

Mesaj tarafından Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz